Passe-partout verkoop 2024 gestart!

Ook dit jaar kun je weer online je passe-partout kopen voor de Speelweek. Via deze link is de verkooppagina te bereiken.

Met een passe-partout heb je de hele Speelweek gratis toegang tot alle activiteiten (De Oranje camping uitgezonderd).

Vanwege het vrijwilligerstekort willen we iedereen die een passe-partout koopt voor z’n kind(eren) vragen minimaal één activiteit te helpen. Hiervoor vragen we bij de verkoop van een passe-partout je telefoonnummer zodat we contact op kunnen nemen om te kijken wanneer je kunt helpen. We hebben de hele week op verschillende momenten vrijwilligers nodig dus er is altijd wel een moment te vinden dat je kunt helpen.

De passe-partouts zijn tijdens de speelweek op te halen bij de kassa na vertoon van je e-ticket.

Tijdens de Speelweek kost een passe-partout € 17,50. Je kunt tijdens de Speelweek ook nog een biDAN kopen om drinken in mee te nemen of om te tappen tijdens de activiteiten.